Sunday 17 November 2013

Awek Kaki Ayam VS Awek High Heels

Assalammualaikum WBT .
Bismillahhirrahmanirrahim . . . Amma bak .
Dari zaman sekolah itu jee kalau pembuka kata orang orang nak bagi ceramah aku hapal . Lain taram masuk telinga kanan keluo telinga kiri . Nate betul telinga aku nie .

Haa gini . Aku bukan rajin nak taip berjela nye pun . Saja nak isi masa lapang sikit . Lapang sangat senanye .
Engkorang semua nie dah mandi ke ? Aku tahu belum . Sebab ? Hmm malas nyah nak describe situasi celah ketiak orang lain lah kan . Maka kita proceed .

Awek sihat bang ? Cun awek bang tuh . Aku tak cun macam awek abang lah . Tergugat kewanitaan aku .

Tapi kan bang , aku nie senanye tak suka tengok awek abang . Aik ? Lek ahh .
Awek abang nie macam . . . emm . Tak betul jee . Bukan gila bang . Bukan bukan .
Cuma . Dia tak betul betul tunjuk siapa dia depan abang . Haa bang perasan tak ? Tuh lah orang kata bang . Cinto itu buto . Ehh ! Aku tak mencarut lah . Abang pronounce dan hayati betul betul ayat tuh .
Abang lah kan senanye . Nampak awek abang cun jee . Sebalik muka dia yang bertepek bedak tanaka 5 inci dengan baju tayang bonggol unta tuh dia tak cun pun . Sabo lah woy . Jangan marah bang .
Kejap aku nak tanya abang nie .

Kalau keluo makan kan , dia berani tak ratah drumstick macam orang kebulur , jilat-jilat jari depan abang ? Tak pun ngango makan big mac sampai menjejeh jejeh sos ? Kalau abang jawab YA , awek abang tuh tahap kaki ayam . Pengotor . Hahah . Tak tak aku gurau jee . Aku tau awek cun abang mesti cover cover nak makan kan . Sesuap makan tiga ketul nasik jee masuk . Kesian .

Kalau pakaian dia pulak , dia suka pakai gwiyomi gwiyomi gitu tak dengan abang ? Bangang lah abang nie . Tuh pun nak tanya . Gwiyomi tuh molek molek lah . Abang nie tak sekolah kee dulu . Geez .
Kalau awek abang kan , keje nak melaram depan abang , dia tuh lagi selekeh sebenarnya . Takkan nak ajak jogging pun dia nak lilit shawl ala ala hijabista pastuh tepek makeup kan bang ? Jijik gila . Hahah .
Seronok betul aku kutuk awek engko bang .

Haa lepastuh kan lepastuh kan . hmm . Awek abang nie . hmm .
Susah nak tanya nie . Abang mesti suka main PES kan ? Dia reti kee main game feberet abang tuh ? Mesti tak kan ? Aku tau dah . Mana ada awek cun nak layan benda benda gitu . Baik dia layan dinner dash ke barbie pwincess pwincess kee . Lepastuh bila abang sibuk dengan bola kee nanti dia acah-acah suka bola . Kan ? hahah . Aku tau lah . Abang tanya lah dia sebab apa engko sokong team MU ?
" Sebab kite cinta awak . Kite sokong apa yg awak suka . Suwit kan kite ? "
Kalau ini awek abang jawab ?
Cirit di muka abang . Ciriiiit . hahah . Makin merah muka bang . Marah ke malu ?


Dah dah . Watlek bang . Nie aku nak cakap lah nie .
PEDULI APA KALAU AWEK ABANG PALSU
Kalau dia dah sayang kat abang . Abang kena terima dia macam mana pun dia .
Dia suka makan selekeh kee . Dia suka makan cover kee .
Dia suka pakai makeup kee . Dia kasar macam jantan kee .
Dah dia awek abang , abang kena lah suka setiap inci sifat dia yang 1001 ragam tuh .
Kecuali ,
dia tak suka semayang , dia suka tayang body , dia suka menghabiskan duit abang , perkataan yang keluar dari mulut dia puaka niyang rapik ,
haa itu abang kena ubah . Tegur dia . Nasihat . Doa kan .
Kalau degil jugak ? Jangan abang pulak yang berubah jadi sakai . Dah dua dua jadi pendosa .
Abang lantak kan dia kalau dia degil . Abang quota 4 maa . Cari lagi 3 . muahahah .
Laki aku tak boleh lah cari lain . Kecuali aku yang cari kan atas sebab tertentu .

Alah , bukan semua awek boleh jadi feminin habis .
aku pun ada side yang orang mungkin pertikai kan , macam contoh kan,

Aku fanatik Avenged Sevenfold . Macam pelik awek comel suka metal metal gini . Ihiks . Aku pun tak ingat cemana aku boleh fanatik . Tapi aku bebetul jatuh cinta kat petikan gitar Syn dengan suara MShadow yang meremangkan bebulu aku . Dah nature aku yang memang tak berapa nak jadi awek lembut lembut gitu . Maybe dah terbiasa masa kecik dolu dolu layan WWE . Panjat pokok macam beruk . Main masak-masak sampai terbakar bahu . Biasa lah tuh . Kecik kecik dulu tau nak seronok jee sampai kena sebat dengan getah paip .hahah . err . Lari tajuk dah aku nie .

Aku bukan nak cakap apa yee awek awek kat luar sana . Biasa lah kalau engkorang nak acah acah jadi perfect untuk abang sayang engkorang . Tapi jangan tipu diri sangat .
Cantik tak kekal sayang . Nak jadi cantik biar cantik betul betul . Jadi diri sendiri . Bukan menambah kaler kaler di muka . Tambah warna-warni dalam hati dengan keimanan . Ecewah kalah UAI engko.

hmm . lapar dah nie . tak tahu nak mencarut apa lagi .

Tup .







No comments:

Post a Comment