Sunday 13 January 2013

Roadtrip to the end of the map.

Assalammualaikum .
Hello hello hello gays all over the world ~ *nari nari cipan*

13th January 2013 .
Subhanallah indah langit subuh :')

Seronok much you gays this weekend ? Aku cukup beronok-ronok hari nie.
At first awal after subuh aku dan Haziqah, of course kitorang pergi jog sana jog sini.Membakar lemak-lemak terkumpul. Menghirup udara segar. Melapangkan fikiran. ecehh puitis. Kalah A. Samad Said lah kan.
the road seems neverending, right ?
Lepas tuh singgah RPA , supply carbo dan fats balik. Sengal kan ? ngahngahngah.

Nampak sedap, tapi. . . memang sangat sedap actually. hahah . k tak lawak *cucuk mata*

Then balik, mandi bagai apa semua. Get ready, pergi keluar lagi.
Niat nak ke Kangar beli ticket bus untuk pulang berhari raya cina bertukar track pula. Seronok aku meng-vava vroom motor orang ke sana sini. Sampai ke hujung peta ! Tak percaya ? Google maps sikit, Kuala Perlis tuh letaknya kan tepi laut. Kira hujung peta lah tuh. Kecoh lah you gays nie.
Buttocks pun naik kematu, boleh kata macam ada cucuk Bottox pulak kan kat buttocks nie. eyuw -_-

Puihh gedik nya mukaaaa woy ! 
Then kitorang menyinggah Secret Recipe. Nak nak dapat makan cheese cake ohmaigadd ohmaigadd ! Takda hal lah melayang sikit fulus. Janji mengidam terubat. hahah. Padahal bila bukak wallet air mata mengalir. Kupas bawang katanya.

Yogurt cheese cake ,free a cup of tea.  Mine.

Banana chocolate cake. Ziqah's.
haa ! tang kek coklat banananana nie buat aku gelak. Aku tak pernah rasa menatang nie , bila aku rasa , aku buat muka , hahahahah

"Apahal semacam pelik dohh rasa?" - me

"Asal? Rasa dia macam cokodok pisang ?" - Ziqah

"Haah ! HAHAHAHAHAHAHAH" - me

 See ? Pandai Secret Recipe memanipulasi resepi nenek moyang kita, elok dari cekodok pisang jadi Chocolate banana cake yadaa yadaa yadaa . Unsur illuminati banyak. Banned Secret Recipe lah lepas nie. hahah. 

muka mintak kaki size sbelas. kbye.
Muka pasrah jee apahal si jemah nie. Kekenyangan makan cekodok pisang hahahah.

Dah bosan dengan Kuala Perlis, ehh salah kosa kata, dah seronok dengan Kuala Perlis, menyinggah pula ke . . . Bukit Ayaq . Bukit Ayer. Bukit Air. apa-apa lah korang nak sebut. Asal paham dah lah.

hai. saya budak batak nampak air terjun. sila tampar lelaju .
Apahal lah dengan abang uncensored belakang nun aku snap sekali ? Tak berkat hidup you gays tengok perut terjojol abang tuh kan. Minta maap minta maap. Nasib kami tak bawa underwear spare, kalau tak that moment aku terjun terus join abang tuh lawan selam-selam. Bukan senang nak jumpa air banyak-banyak. hahah.

"Meh mama ikat. Tuh lah kecik-kecik belajor memain."
Get ready to go back to reality. Back to UiTM Arau. Back to tons of stressful works.

Nampak macam Valentino Rossi tak ? hakhak
So here i am, menghadap kerja menimbun again. Nanti free lagi nak buat roadtrip ke Padang Besar pula. Apa ada hal. Perlis nie kecik sejembut peta je. hahah.  Alhamdulillah kurang stttttttress sikit-sikit tadi. hikhok.
Dah dah lah you gays. 

Tup.

No comments:

Post a Comment